Fruit Logistica 2021
nazwa imprezy | : |
Międzynarodowe Targi Owocowo-Warzywne Fruit Logistica Special Ediditon |
|||
strona www | : |
Odwiedź targi FL na Facebooku lub śledź je na Twitterze, na YouTube, na Instagramie albo LinkedIn Zapraszamy na polska stronę targów Fruit Logistica na Facebooku |
|||
data imprezy | : |
UWAGA, zmiana terminu 18-20.05 2021 (pierwotnie 03-05.02) Wprowadzono także zmiany w formacie targów - szczegóły poniżej |
|||
godziny otwarcia | : | 9.00-18.00 | |||
miejsce | : | tereny targowe Messe Berlin, Messedamm 22 | |||
organizator | : | Messe Berlin |
![]() |
opis imprezy | : |
Uwaga: Fruit Logistica 2021 odbędzie się w zmienionym terminie (wtorek 18 - czwartek 20 maja). Nowa data jest mniej dogodna dla pracowników branży niż tradycyjny termin lutowy, ale pozwoli dotrzeć do Berlina większej liczbie kupujących z różnych regionów. Wprowadzono także pewne zmiany w formacie i organizacji targów: - głównym celem targów jest umożliwienie uczestnikom spotkań biznesowych - targi odbędą się w formie hybrydowej pod hasłem "Meet onsite. Connect online" ("Spotkajmy się na miejscu, połączmy się online"). Najważniejsze są bezpośrednie spotkania, ale wydarzenia towarzyszące i narzędzia pozwalające na rozmowy biznesowe online będą dostępne także przez internet. - ogólna powierzchnia targów zostanie zmniejszona - forma i rozmieszczenie stoisk zostały uproszczone (patrz poniżej, w sekcji koszt udziału), aby ułatwić planowanie targów i montaż - bezpieczeństwo uczestników jest priorytetem organizatorów; targi planowane są w oparciu o ogólne zasady bezpieczeństwa przyjęte przez Messe Berlin i rekomendowane przez stowarzyszenie AUMA. Ich podstawy to higiena, dystans społeczny i śledzenie kontaktów (wystawcy powinni prowadzić ewidencję osób odwiedzających stoisko). Więcej szczegółów o zasadach bezpieczeństwa. Oczywiście obowiązywać będą także wszystkie zasady wprowadzone przez władze niemieckie bądź samorząd Berlina. - maski zasłaniające nos i usta należy nosić we wszystkich obszarach komunikacyjnych (w wejściach, korytarzach, alejkach) oraz wszędzie tam, gdzie nie można zachować 1,5 m odległości od innych osób. - bilety będą dostępne tylko w przedsprzedaży - nie będzie sprzedaży w kasach na miejscu. Każda osoba obecna na targach (zwiedzający, personel stoisk, obsługa techniczna, dostawcy usług) musi podać swoje dane kontaktowe, by umożliwić śledzenie kontaktów (zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych). Należy mieć przy sobie dowód tożsamości. Jest to specjalna edycja targów przygotowana w odpowiedzi na szczególne warunki. W następnych latach mamy nadzieję wrócić do tradycyjnego terminu i formatu targów Fruit Logistica.
Największe w świecie targi dla branży świeżych owoców i warzyw, obejmują wszystkie aspekty rynku, od uprawy po sprzedaż. Zakres imprezy: owoce i warzywa w stanie nieprzetworzonym, owoce suszone, orzechy, zioła i przyprawy, bioprodukty; sprzęt i rozwiązania związane z uprawą, zbiorem, selekcją, pakowaniem, ważeniem, etykietowaniem, magazynowaniem, przechowywaniem w niskich temperaturach, transportem, przeładunkiem, sprzedażą i marketingiem owoców i warzyw; usługi komputerowe dotyczące zarządzania logistycznego, usługi firm transportowych (w tym usługi lotnicze), oferty kształcenia i doskonalenia zawodowego.
|
|||
wydarzenia towarzyszące | : |
kongres Fresh Produce Forum, przyznanie nagród FLIA (Fuit Logistica Innovation Award) dla innowacyjnych produktów, usług i rozwiązań technicznych oraz liczne inne prezentacje, warsztaty, fora dyskusyjne: więcej informacji i program wydarzeń
|
|||
koszt udziału | : |
Nowe zasady dla wystawców:
- koszt stoiska będzie obejmował powierzchnię, montaż i dostęp do internetu - do wyboru są trzy rozmiary stoisk: 18, 36 lub 54 m kw., otwarte z jednej, dwóch lub trzech stron serdecznie - bezpłatna rezygnacja będzie możliwa do czterech tygodni przed imprezą (rezygnacja później niż 4 tygodnie przed targami pociąga za sobą opłatę w wysokości 25% ceny stoiska, 3 tygodnie - 50%, 2 tygodnie - 75%, rezygnacja w ostatnim tygodniu przed targami - 100% opłaty). - w razie konieczności odwołania targów z przyczyn niezależnych od organizatora, koszty stoisk zostaną zwrócone wystawcom - jeżeli zostaną wprowadzone oficjalne restrykcje dotyczące wyjazdu z kraju lub wjazdu do Niemiec uniemożliwiające lub znacząco utrudniające uczestnictwo w targach (kwarantanna powyżej 7 dni w Niemczech lub po powrocie), wystawcy otrzymają zwrot kosztów Nowe zasady dają wystawcom więcej czasu na podjęcie decyzji, zmniejszają nakłady i liczbę potrzebnego personelu, przedłużony termin bezpłatnej rezygnacji redukuje ryzyko finansowe. UWAGA :Formularz zgłoszeniowy już dostępny tutaj Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem dla wystawców (Terms and Conditions, General Terms of Business) oraz informacjami technicznymi dotyczącymi konstrukcji stoisk
Pytania i odpowiedzi dla wystawców Cennik biletów znajduje się poniżej (pod galerią zdjęć) |
|||
pozostałe informacje |
: |
Jak koronawirus wpływa na sytuację branży owocowo-warzywnej? Poznaj raport FruitNet Media International.
Z przyjemnością informujemy, że w konkursie FLIA (Fruit Logistica Innovation Award) 2020 odniosły sukces polskie firmy: II miejsce zdobyło Silbo, a III - SoFruPak Witold Gaj. Oba przedsiębiorstwa zostały nagrodzone za ekologiczne, biodegradowalne opakowania na żywność. Pierwsze miejsce przypadło holenderskiej firmie Syngenta za nową odmianę pomidorów YoomTM. Więcej informacji tutaj.
Dane statystyczne: Targi w 2020 odwiedziło: - ponad 3300 wystawców (rekordowa liczba; 85% z zagranicy, z 91 państw) - 72000 zwiedzających (85% z zagranicy, ze 135 państw) Targi zajęły 142 578 m kw. powierzchni wystawowej brutto.
|
|||
galeria | : |
Ceny biletów zostaną podane w późniejszym terminie. Przedstawicielstwo Targów Berlińskich oferuje bilety w cenach promocyjnych.
Bilety dostępne tylko w przedsprzedaży. Nie będzie sprzedaży biletów w kasach na miejscu.
ceny biletów (w euro) | w przedstawicielstwie | na str. organizatora | |
jednodniowy | |||
wielokrotnego wstępu | |||
na Fruitnet World of Fresh Ideas wraz z wielokrotnym wstępem na targi |
|||
na Fruitnet World of Fresh Ideas bez wstępu na targi |
Aby móc śledzić i powstrzymać rozprzestrzenianie się ewentualnej infekcji, będą zbierane informacje o każdej osobie obecnej na targach (dane kontaktowe, czas pobytu). Takie informacje mają też gromadzić wystawcy o osobach odwiedzających stoiska. Dla własnego i cudzego bezpieczeństwa prosimy o podawanie informacji prawdziwych i umożliwiających kontakt z Państwem. Wszystkie dane będą traktowane zgodnie z przepisami o ich ochronie. Będą one przechowywane przez 4 tygodnie po zakończeniu imprezy i w razie potrzeby mogą przekazane władzom nadzorującym opiekę zdrowotną na ich oficjalną prośbę.