IFA 2021

nazwa imprezy :  

IFA - Międzynarodowa Wystawa Elektroniki Użytkowej i Sprzętu AGD

IFA Global Markets - targi B2B dla dostawców, producentów komponentów i firm OEM


 
strona www :  

www.ifa-berlin.de;

b2b.ifa-berlin.com/IFA/IFAGlobalMarkets   

Zapraszamy na polską stronę IFA na Facebooku

data imprezy :   03-7.09.2021
godziny otwarcia :  

IFA: 10.00-18.00

miejsce :  

IFA: tereny Messe Berlin (Messedamm 22, 14055 Berlin);

IFA GM: Station Berlin, Luckenwalder Strassse 4-6; 10963 Berlin

organizator :   Messe Berlin GmbH i GFU mbH 
opis imprezy :  

IFA to jedne z najstarszych (ich historia sięga roku 1924) i największych na świecie targów elektroniki – pełny przegląd sytuacji na rynku, ważne miejsce prezentacji nowości i spotkań osób z branży. Zakres imprezy: telewizory, Blu-Ray, kino domowe, nagrywarki, wyświetlacze, sprzęt audio, profesjonalne urządzenia dla stacji radiowych i telewizyjnych, tablety, smartfony, fotografia cyfrowa, telekomunikacja,  kable, anteny, urządzenia nadawcze i odbiorcze, systemy komputerowe i oprogramowanie do aplikacji multimedialnych, rozrywka i media informacyjne, gry, duży i mały sprzęt AGD, elektryczne systemy ogrzewania, wszystko dla i-Phonów i i-Padów i wiele innych.

 

IFA Global Markets :  

Działająca od 2016 r. impreza towarzysząca targom IFA, ściśle z nimi powiązana: IFA Global Markets - targi biznesowe prezentujące ofertę dostawców, producentów komponentów, firm OEM i ODM na rynku elektroniki użytkowej i AGD. Przeznaczone wyłącznie dla specjalistów z branży targi odbywają się w trakcie IFA na Station Berlin przy Luckerwalder Strasse (ok. 20 minut drogi od terenów Messe Berlin - dojazd). Wspólny bilet na IFA i IFA GM, wspólna aplikacja mobilna, jeden katalog dla obu imprez, w ramach biletu dla specjalistów także darmowa komunikacja autobusami wahadłowymi między Messe Berlin i Station Berlin.

strona internetowa IFA GM

Struktura i zasady działania :  

Od 2017 r. wprowadzone zostały zmiany w strukturze targów. Jest ona uporządkowana w następujący sposób:

- targi IFA poświęcone będą wyłącznie rozpoznawalnym markom międzynarodowym,

- firmy OEM i ODM oraz marki obecne na terenie jednego kraju będą prezentowane na IFA Global Markets.

Zmiany spowodowane są ogromną liczbą chętnych, dla których przy ograniczonej powierzchni wystawowej brakowało miejsca oraz rozbieżnościami między potrzebami wystawców i zwiedzających nastawionych na różne rodzaje produktów.

Zatem zamiast jednej imprezy o charakterze mieszanym istnieją dwie o wyrazistych profilach. Nowa struktura ma zapewnić większą przejrzystość oraz lepsze warunki do rozmów biznesowych na IFA GM.

Rekrutacja wystawców: Ze względu na wielką liczbę zgłoszeń, organizatorzy nie mogą zagwarantować powierzchni wystawienniczej wszystkim zgłaszającym się. Firmy, które chcą wystawić się na IFA, muszą mieć zarejestrowaną markę w Europie, co najmniej trzech dystrybutorów poza krajem pochodzenia oraz posiadać stronę internetową w wersji angielskiej. Zgłaszający się mogą być proszeni o dostarczenie zdjęć stoiska z poprzedniej edycji lub z innych targów o odpowiednim profilu.

Rezygnacja: stworzenie planu stoisk wymaga dużego nakładu pracy, rezygnacja wystawcy powoduje konieczność zmian. Stąd w zależności od terminu wycofania zgłoszenia wystawca jest zobowiązany zapłacić 25% lub 100% ceny wynajmu powierzchni jako koszty organizacyjne.

Stoisko musi działać do końca targów, z pełnym wyposażeniem i z personelem. Wcześniejszy demontaż lub porzucenie stoiska bez obsługi są zabronione.

Prosimy zwracać też uwagę na regulacje dotyczące wyrzucania śmieci i terminy nadsyłania danych.

 

wydarzenia towarzyszące :  

 Targom towarzyszy bogaty program imprez dodatkowych, dających jednocześnie szeroki i pogłębiony ogląd obecnych trendów i przewidywanych przyszłych kierunków rozwoju elektroniki użytkowej. Organizatorzy dbają o wysoki poziom fachowy prezentacji.

Planowane są m.in.:

IFA NEXT (dawniej IFA TechWatch) - miejsce spotkań start-upów, firm badawczo-rozwojowych i liderów innowacji:

IFA Keynotes - prezentacje i wykłady prowadzone przez znaczące postaci branży (udział w cenie biletu dla specjalistów)

IFA+ Summit - kongres poświęcony nadchodzącym trendom i wizjom przyszłości (osobne bilety)

Więcej informacji

 

koszt udziału :  

IFA

Formularze zgłoszeniowe dla wystawców

Ceny rabatowe wynajmu powierzchni (przy zgłoszeniu do 15.11.2020):

stoisko szeregowe - 243 euro/m kw.        stoisko narożne - 268 euro/m kw.

stoisko półwyspowe - 287 euro/m kw.     stoisko wyspowe - 311 euro m/kw.     

stoisko na zewnątrz - 198 euro/m kw.    

dopłata za stoisko piętrowe - 101 euro/m kw. piętra

 

Ceny rabatowe wynajmu powierzchni (przy zgłoszeniu po 15.11.2020):

stoisko szeregowe - 248 euro/m kw.        stoisko narożne - 274 euro/m kw.

stoisko półwyspowe - 293 euro/m kw.     stoisko wyspowe - 318 euro m/kw.     

stoisko na zewnątrz - 202 euro/m kw.    

dopłata za stoisko piętrowe - 103 euro/m kw. piętra

Ostateczny termin zgłoszeń: 15.01.2021

 

Pozostałe opłaty obowiązkowe:

11,30 euro/m kw. - dodatkowe usługi, 0,60 euro/m kw - składka na stowarzyszenie AUMA, 7 euro/m kw. - usługi komunikacyjne; pakiet promocyjny: 370/850/1700 euro (w zależności od rozmiaru stoiska).

Wszystkie ceny podane w wartościach netto. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem udziału dołączonym do formularza zgłoszeniowego.

Dostępne są też oferty specjalne dla wystawców prezentujących się w działach IFA Next, Ifa Smart Home, IFA iZone - szczegóły w formularzu zgłoszeniowym

Wszystkie ceny podane w wartościach netto. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem udziału dołączonym do formularza zgłoszeniowego.

 

Targi IFA Global Markets zostały przeniesione z 2020 r. wg ustaleń z wystawcami, który zgłosili się na edycję 2020.


pozostałe informacje

:  

Zapraszamy także do zapoznania się z partnerskimi imprezami IFA - wzorowanych na IFA, ale dopasowanych do potrzeb chińskiego rynku detalicznego targach elektroniki użytkowej i AGD  CE China oraz nowojorskim CE Week.

 

statystyka :  

 W IFA 2019 udział wzięło:

- niemal 2000 wystawców

- 245 000 zwiedzających (dotychczasowy rekord) - 50% zwiedzających specjalistów przybyła z zagranicy

- 2 800 dziennikarzy ze 160 państw

W 2020 targi odbyły się w nietypowym formacie, z udziałem ok. 150 wystawców na miejscu i 1350 wystawców online na IFA Xtended Space i Virtual Market Place (ich oferta będzie dostępna przez rok). 78 000 ludzi śledziło internetowe wydanie IFA.

 

galeria            

 

Ceny biletów zostaną podane w późniejszym terminie. Nasze przedstawicielstwo oferuje bilety z cenach promocyjnych.

 

 

Bilety dla publiczności dostępne online (na stronie niemieckiej - płatność kartą) i w kasie.

Bilety dla specjalistów uprawniają do:

- korzystania z osobnych wejść na IFA ("szybka ścieżka" dla specjalistów)

- przejazdów bezpłatnymi autobusami targowych kursującymi między lotniskiem Tegel a targami, między IFA a IFA GM

oraz po terenach targowych Messe Berlin pomiędzy halami

- korzystania z recepcji dla specjalistów, która zapewnia wstęp od godz. 8.00, bezpłatny dostęp do internetu

i pism branżowych na stoisku prasowym, pokoje konferencyjne lub miejsca do rozmów oraz skromne śniadanie w godz. 8.00-10.00.

- korzystania z baru śniadaniowego przy wejściu wschodnim (w godz. 8.00-10.00)

- uczestnictwa w prezentacjach IFA International Keynotes oraz wycieczkach z przewodnikiem po wybranych stoiskach o określonej tematyce

- udziału w sesjach rozmów biznesowych i spotkaniach służących nawiązywaniu kontaktów

- uczestnictwa w wykładach eksperckich na IFA GM

- odebrania katalogu wystawy i specjalnego pakietu IFA Trade Visitor

 Więcej szczegółów