Targi elektroniki – Berlin

Długoletnią tradycją i stale rosnącym zainteresowaniem cieszą się targi elektroniki w Berlinie. Targi IFA to największe na świecie targi AGD i elektroniki użytkowej, gromadzące najnowsze, innowacyjne technologie, światowych graczy oraz najważniejszych przedstawicieli branży. Podczas targów prezentowane są urządzenia, gadżety i sprzęty elektroniki użytkowej, ułatwiające i uprzyjemniające ich posiadaczom funkcjonowanie, a także znajdujące coraz powszechniejsze zastosowanie w rozmaitych dziedzinach codziennego życia.

 

Targi IFA

Dynamicznie rozwijający się sektor elektroniki dostarcza uczestnikom targów IFA wielu emocji. Podczas tego pięciodniowego wydarzenia, uczestnicy mogą zapoznać się z ekscytującymi premierami produktów oraz debiutami pionierów branży, którzy mają odwagę zmieniać przyszłość. Na imprezę do Berlina przybywają najlepsi producenci elektroniki użytkowej i sprzętów AGD z całego świata. Wiele produktów można przetestować lub obejrzeć ich fascynujące prezentacje multimedialne. Targom elektroniki towarzyszą interesujące konferencje, prelekcje i warsztaty. Zapraszamy do zapoznania się z bogatym programem targów elektroniki IFA!

 

Targi elektronicznych sprzętów użytkowych

Targi elektronicznych sprzętów użytkowych prezentują bogatą ofertę artykułów AGD do użytku domowego, a także elektroniki rozrywkowej, np. sprzętu komputerowego i gier cyfrowych, aparatów fotograficznych, sprzętu Hi-Fi, telewizorów nowej generacji, okularów do odbioru wirtualnej rzeczywistości, robotów i wielu innych nowatorskich rozwiązań. Poza tym można zapoznać się z innowacyjnym sprzętem do komunikacji i łączności, czy wykorzystującym technologie wizualne. Zapraszamy również do udziału w pozostałych imprezach targowych, poświęconych technicznym branżom, np. w targach kolejowych, lotniczych i wielu innych. Udział w targach elektroniki jest dla uczestników okazją do poznania aktualnych trendów, osiągnięć oraz projektów z fascynującego obszaru elektroniki. To także możliwość nawiązywania kontaktów biznesowych, czy dotarcia do ogromnej, międzynarodowej grupy sprzedawców detalicznych, dystrybutorów i mediów, jak również do szerokiego grona konsumentów.